Proč píšu blogy?

13.12.2020

Protože mi to dává smysl. Blog na Aktuálně.cz https://blog.aktualne.cz/blogy/veronika-vendlova.php jsem začala psát v roce 2008. Celou dobu jsem publikovala především tam, ale teď už budu dávat některé texty pouze sem. Jejich frekvence byla vždycky různá. Někdy mám pocit, že je témat hodně a nevím, čemu se věnovat dřív. Než ale najdu čas, přijdou další impulzy. V posledních letech jsem publikovala čím dál méně, přestože stále bylo o čem psát. 

Docházela mi slova, protože jsem vnímala, že se řítíme do čím dál většího průšvihu. Ptala jsem se sebe sama, zda to ještě vlbec půjde to napravit? Skončí tahle šílená všeho schopná, arogantní a asociální vláda a budeme mít šanci na nový start? 

Jsou období, kdy mám naději, že to dobře dopadne. Pak zase naopak pociťuji bezmoc, která mi naději bere. Jak jste na tom vy? Více textů od roku 2008 naleznete zde: https://blog.aktualne.cz/blogy/veronika-vendlova.php. Až najdu chvilku, vyberu ty, které považuji z nějakého důvodu za zajímavější, než ty ostatní. :) Zatím jsem tu chvilku nenašla. 

© 2018 Veronika Vendlová
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky